Mendaki

Mendaki
Usaha Tangga Jaya

Thursday, May 3, 2012

Ke Pesta Buku Antarabangsa2 Kuala Lumpur



SEMALAM saya berpeluang berkunjung ke Pesta Buku Antarabangsa 2 Kuala Lumpur yang diadakan di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) Kuala Lumpur.  Pesta Buku Antarabangsa2 berlangsung pada 27 April - 6 Mei 2012. Ucapan jutaan terima kasih tentunya kepada seorang sahabat saya yang sudi mengajak dan menumpangkan saya menaiki keretanya ke pesta buku tersebut. Tidak banyak buku yang saya beli berikutan masa yang terhad dan orang begitu ramai membataskan keinginan melihat semua gerai pameran.  Begitu pun, dapatlah juga saya membayar untuk buku-buku yang tersebut di atas, iaitu Kusebut Namamu Selalu, Catan Akrililk, dan Lukisan Cat Air.  Novel itu saya beli di gerai DBP dan dua yang akhir itu saya beli di Institut Terjemahan & Buku Malaysia.

No comments:

Post a Comment