Mendaki

Mendaki
Usaha Tangga Jaya

Tuesday, October 31, 2017

Menaiki Bot di Sungai Sepang Besar

 Pada 4 Okt 2017
Pada 25 Okt 2017

HARI ini hari terakhir bulan Oktober.  Bagi memenuhi quota sekurang-kurangnya satu catatan sebulan, maka ini sahaja yang sempat saya capai untuk dititipkan dalam keadaan terkejar-kejar waktu kerana banyak tugasan yang perlu dibereskan.  Gambar pertama di atas memperlihat saya berada dalam bot di atas sungai Sepang Besar dekat Bagan Lalang pada 4 Oktober 2017.  Masa itu saya sedang meninjau lokasi untuk satu slot daripada bengkel yang akan dilaksanakan kemudian.  Pada 25 Okt saya datang lagi bersama hampir 20 orang peserta bengkel "Forensics Investigation Techniques for Water Quality in Agriculture" yang berlangsung drp 24-27 Okt 2017.  Bagaimanapun selama empat hari bengkel saya cuma snap gambar sana snap gambar sini, tetapi gambar saya satu pun tiada. Justeru, saya paparkan gambar bot di belakang bot yang saya naiki.

No comments:

Post a Comment