Mendaki

Mendaki
Usaha Tangga Jaya

Wednesday, June 29, 2011

Sebuah Anugerah


SEPERTI bulan lepas, saya tiada bahan(baca masa) yang cukup untuk menulis dalam blog. Sepanjang minggu lepas saya terkurung dalam bilik mesyuarat Fakulti Perhutanan kerana menjadi juruaudit dalaman MS ISO 9001:2008. Sepanjang minggu sebelumnya saya membantu juruaudit dalaman di fakulti sendiri. Memenatkan juga tugas ini kerana saya seperti membaca novel, perlu menghayati semua watak dan perwatakannya serta konflik yang tercetus dalamnya. Dalam sistem pengurusan kualiti ini, sebagai auditor saya perlu menghayati segala keperluan dan kepatuhannya. Pengorbanan ini seperti terbalas(waima ia penilaian 2010) apabila semalam saya berpeluang menaiki pentas menerima anugerah khidmat cemerlang untuk kesekian kalinya.

No comments:

Post a Comment