Mendaki

Mendaki
Usaha Tangga Jaya

Friday, September 20, 2013

Masa Untuk Menulis?

BELUM!
Namun pada masa ini saya masih menjadi pelanggan tetap Dewan Sastera, Dewan Siswa, dan Pelita Bahasa.  Sebelum ini saya tempah juga Dewan Budaya dan Dewan Pelajar.  Pada seorang rakan penulis, pernah saya kata dah bersara sebagaimana dia juga pernah kata pada saya begitu waima dia dah menulis semula.  Keinginan untuk menulis itu ada tapi bukan minggu inilah.

HARI ISNIN: Jam 9.00 mlm. hantar anak ke stesen bas Kajang untuk menaiki bas jam 10.15 ke Perlis. Bagaimanapun jam 12.30 dinihari baru bas sampai, seterusnya jam 1.00pg baru sampai rumah. SELASA-JUMAAT terlibat dengan program audit dalaman ISO.  terpaksa bawa dokumen segala bagai ke rumah untuk 'study' segala klausa dan panduan mengaudit.  SABTU ini ada jemputan kahwin dan bla bla bla....

2 comments:

  1. Jangan persiakan bakat yang ada. Teruskan menulis!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih atas nasihat dan sokongan. Ramai rakan penulis memberi dorongan. InsyaAllah saya akan menulis lagi...

      Delete