Mendaki

Mendaki
Usaha Tangga Jaya

Friday, April 17, 2009

Musim Sukan Kembali Lagi

Semalam dan kelmarin saya terlilbat dengan perlawanan bola tampar. Alhamdulillah, semalam mengalahkan Fakulti Pertanian 2-0, dan kelmarin mengalahkan Bendahari 2-1. Musim sukan kali ini saya terlibat dalam tiga jenis sukan, iaitu bola tampar, catur, dan darts. Besok hari Sabtu saya akan bermain bola tampar dari pagi hingga petang. Lusa hari Ahad saya akan bermain catur sebanyak lima kali juga dari pagi hingga petang. Khamis depan saya akan mula bermain darts beberapa petang.
Pagi ini saya ditugaskan mengawas peperiksaan SKP 2204 Perhubungan Etnik. Petang berada di Tangkak, Muar menjemput anak yang tamat Matrikulasi. Dan malam ini perbarisan perasmian sukan gabungan PTJ di Stadium UPM. Kalaulah ada lebih masa? Memang tidak ada! Nampaknya proses penulisan tesis saya terganggu lagi!. Kalaulah penyelia saya tahu? Memang dia tak tahu! Kalau dia tahu, tentu saya kena 'sound' (dengan izin).
Untuk pertandingan catur, saya bertindak sebagai ketua pasukan merangkap pengurus dan pemain. Untuk bola tampar dan darts, saya sebagai pemain sahaja. Nah, sekarang saya perlu bergegas ke dewan peperiksaan. Nak tulis blog? Mana ada masa....!

No comments:

Post a Comment