Mendaki

Mendaki
Usaha Tangga Jaya

Thursday, January 13, 2011

Al-Fatihah Buat Seorang Follower Saya

HARI ini ramai blogger menulis tentang pemergian Allahyarham Abdul Aziz Baharom(Shahrun?), seorang blogger yang menggunakan nama Yang Gambi. Beliau yang berumur 56 tahun meninggal kira-kira jam 11.10 malam tadi. Ketika ini mungkin telah selamat disemadikan di Felda Keratong 2 Pahang. Saya rasa terharu dengan pemergiannya dan liputan meluas oleh para blogger. Hal ini demikian kerana beliau adalah seorang daripada sepuluh followers saya. Saya terharu juga kerana beliau sebagai penulis besar sudi menjadi followers ke atas blog saya yang kerdil ini. Dalam senarai followers blog saya ini, jika dilalukan cursor ke atas ikon beliau tertera nama fatanah@yahoo.com. Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas rohnya, al-Fatihah.

No comments:

Post a Comment