Mendaki

Mendaki
Usaha Tangga Jaya

Monday, December 22, 2008

Antara sejarah, nostalgia, dan diari

SAYA baru balik dari Kursus Audit Dalaman ISO di Hotel Marriot, Putra Jaya. Kursus yang diadakan di Bilik Training, Dataran Putra (Level 3) ini dijalankan selama dua hari, iaitu hari ini dan besok (22-23/12/2008). Kursus ini dikendalikan oleh Total Organisation Management Consulting (M) Sdn Bhd. (TOMC). Apabila saya catatkan dalam ruangan blog ini, secara tidak langsung saya seperti menulis dalam sebuah diari yang akhirnya nanti akan dibaca sebagai sejarah atau pun nostalgia. Saya pernah menulis diari setiap tahun, iaitu awal tahun 80-an hingga awal 90-an. Selepas itu saya tidak mengamalkannya lagi. Akibatnya banyak peristiwa yang saya tidak ingat tarikhnya yang tepat. Kadang-kadang terasa rugi apabila terikh yang tepat itu diperlukan saya terkial-kial mencarinya melalui resit atau borang-borang dalam fail.
Catatan: 22/12/2008(Isnin);5.55ptg.

No comments:

Post a Comment