Mendaki

Mendaki
Usaha Tangga Jaya

Wednesday, December 24, 2008

Festival Jualan Buku DBP 2008


Festival jualan buku DBP kembali lagi. Tentu ia amat bermakna kepada pencinta buku seperti saya. Sebabnya inilah masanya untuk borong buku kerana diberi diskaun sehigga 70%. Festival kali ini berlangsung dari 10/12/08 - 11/01/09. Tempatnya seperti biasa, iaitu Kompleks Dawama beralamat Lot 1037, Jalan AU3/1, 54200 Ampang/Hulu Kelang, Selangor. Saya belum berpeluang menjengahnya. Harap-harap peluang itu ada sebelum berakhirnya festival. Harapan saya tentunya setinggi gunung. Sebab itu sukar untuk sampai ke puncaknya. Yang paling penting, festival ini mengingatkan saya pada festival yang sama dua tahun lepas. Pada 27/12/2006 saya beli dua bakul penuh buku. Setelah disusun di atas meja, saya pun ambil gambar untuk kenang-kenangan. Di sini saya paparkan gambar semua buku yang saya beli sekaligus itu. Harganya... hmm... tak payahlah disebut, tapi memang berbaloi. Tak rugi membelinya. Kalau nak buat rujukan tak payah pergi perpustakaan. InsyaAllah boleh juga digunakan oleh rakan-rakan, jiran, dan anak-cucu kalau ada....

No comments:

Post a Comment