Mendaki

Mendaki
Usaha Tangga Jaya

Tuesday, January 13, 2009

Terima kasih Dawama


APABILA mengisi borang cabutan bertuah atau yang seumpamanya, saya sering samakan dengan membubuh umpan pada mata kail lalu dicampakkan ke dalam air yang keruh. Jika ada rezeki adalah ikan yang menyambarnya lalu tersangkut pada mata pancing tersebut. Dalam artikel saya sebelum ini "Borong buku di Dawama" pada 29/12/2008 ada saya catatkan kisah beli buku di Dawama. Saya beli 27 buah buku termasuk senaskah majalah dengan harga RM104.45. Semasa memasukkan borang ke dalam peti, saya tak harap akan menang kerana dua tahun lepas (lihat artikel "Festival jualan buku DBP 2008" bth. 24/12/2008) lagi banyak saya borong tetapi tidak menang pun. Alhamdulillah, kelmarin saya dihubungi melalui telefon oleh pihak Dawama. Saya kira cabutan dibuat pada petang hari terakhir festival kerana waktu itu sudah jam 5.00 petang. Semalam saya berkunjung ke Dawama di Hulu Kelang untuk mengambil hadiah itu, iaitu hadiah utama sebuah TV 21". Terima kasih Dawama.

1 comment:

  1. macam dalam buletin utama tu.

    terima kasih untuk mereka yang tertewas.

    ReplyDelete